Επιστροφές και αξιώσεις
Σε ποιες καταστάσεις θα χρησιμοποιήσετε τη διαδικασία
Επιστροφή - υπαναχώρησα από τη σύμβαση
- Τα προϊόντα δεν σας ταιριάζουν και θέλετε να τα επιστρέψετε.
Παράπονα
- Τα προϊόντα έχουν υποστεί ζημιές κατά τη διαμετακόμιση.
- Κάτι έλειπε από την αποστολή.
- Θέλετε να διεκδικήσετε τα προϊόντα εντός της περιόδου εγγύησης.
Τι να περιμένετε
- Τα παράπονα αντιμετωπίζονται άμεσα, το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή τους.
- Εάν υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 14 ημερών.
Πώς να το πράξετε
- Πακετάρετε καλά τα εμπορεύματα για να αποφύγετε ζημιές κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
- Θα σας ενημερώνουμε για την κατάσταση της επεξεργασίας.
Συμπληρώστε την φόρμα για να αιτηθείτε επιστροφή ή αξίωση:
Μόλις παραλάβουμε το προϊόν ή τα προϊόντα που επιστρέψατε, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατό.
Εάν κάποιο προϊόν λείπει από την παραγγελία σας, παρακαλούμε ενημερώστε μας και θα το αποστείλουμε άμεσα.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΞΙΩΣΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Εάν ο Αγοραστής αγοράσει ένα ελαττωματικό προϊόν, έχει δικαίωμα να αξιώσει εγγύηση. Για την ορθή αξιολόγηση, είναι απαραίτητο το επιστρεφόμενο προϊόν να είναι καθαρό, πλήρες και σύμφωνα με τους κανονισμούς υγιεινής ή τις γενικές απαιτήσεις υγιεινής. Εκτός από τους κοινώς γνωστούς κανόνες, ο Αγοραστής είναι υποχρεωμένος να τηρεί τους όρους που καθορίζονται για τη χρήση του προϊόντος στο πιστοποιητικό εγγύησης ή στις οδηγίες χρήσης, να χρησιμοποιεί και να επεξεργάζεται τα προϊόντα σύμφωνα με την ανθεκτικότητά τους.
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Ο πωλητής είναι υπεύθυνος για ελαττώματα των προϊόντων κατά τη διάρκεια 24 μηνών από την παραλαβή του προϊόντος από τον αγοραστή, σε περίπτωση που δεν αναφέρεται η περίοδος εγγύησης στο προϊόν, στη συσκευασία του ή στο πιστοποιητικό εγγύησης. Εάν επισκευαστεί το προϊόν που καλύπτεται από την εγγύηση, η περίοδος εγγύησης επεκτείνεται από τον χρόνο αξίωσης της εγγύησης έως ότου ο καταναλωτής υποχρεωθεί να παραλάβει το προϊόν μετά την επισκευή, ακόμα και αν δεν το έπραξε. Αν το προϊόν ανταλλάσσεται με καινούργιο, νέα περίοδος εγγύησης ξεκινά από την ημερομηνία παραλαβής ή αποστολής του προϊόντος στον αγοραστή. Εάν η εγγύηση για το ελαττωματικό προϊόν δεν αξιωθεί κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, λήγει και η ευθύνη για το ελάττωμα. Ο αγοραστής θα ενημερωθεί για την εκκαθάριση της αξίωσης εγγύησης, προσωπικά, τηλεφωνικά ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Σε περίπτωση ελαττωμάτων των προϊόντων τα οποία ο καταναλωτής ισχυρίστηκε ότι έχει επισκευάσει κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, έχει το δικαίωμα επισκευής του προϊόντος δωρεάν, κατάλληλα και σε εύθετο χρόνο. Σε περίπτωση που τα ελαττώματα δεν μπορούν να επισκευαστούν και εμποδίζουν την κατάλληλη χρήση του προϊόντος, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα ανταλλαγής του προϊόντος ή το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση και να ζητήσει την επιστροφή του τιμήματος. Εάν το ελάττωμα μπορεί να επισκευαστεί, αλλά λόγω επαναλαμβανόμενων ελαττωμάτων μετά από την επισκευή ο καταναλωτής δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει κατάλληλα το προϊόν, έχει το δικαίωμα ανταλλαγής του προϊόντος ή επιστροφής του τιμήματος του προϊόντος. Ο αγοραστής έχει τα ίδια δικαιώματα όπως στην περίπτωση ελαττωμάτων που δεν μπορούν να επισκευαστούν, κατά την επισκευή ελαττωματικών προϊόντων εντός 30 ημερών από την αξίωση. Σε περίπτωση ελαττωμάτων που δεν μπορούν να επισκευαστούν και εμποδίζουν την κατάλληλη χρήση του προϊόντος, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να λάβει την αρμόζουσα έκπτωση στην τιμή του προϊόντος.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος www.gymbeam.gr δηλώνει ότι τα προσωπικά δεδομένα που του έχουν παρασχεθεί δεν θα διαβιβάζονται σε τρίτους χωρίς τη συγκατάθεση του υποκειμένου των δεδομένων, και ότι δεν θα χρησιμοποιήσει τα προσωπικά δεδομένα σε μια εμπορική προσφορά που δεν σχετίζεται με την προώθηση του www.gymbeam.gr. Ταυτόχρονα, αναλαμβάνει την υποχρέωση να διαγράψει τα προσωπικά δεδομένα από τη βάση δεδομένων του κατόπιν αιτήματος του πελάτη χωρίς να του παρασχεθεί κάποιος λόγος.